INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 7 februari 2012

Franskt Lantköks Detaljer

Hej på er, nu tror jag att jag kommit in i ett riktigt loppis
stim utan dess like. Har turen att hitta en massa fina unika egendomliga fantastiska saker till vår butik Lev Vackert. Har varit på loppisrundor i två dagar. Ibland hittar man inget men så ibland bara ramlar det härliga grejer över en. Projekt Franskt Lantkök fortsätter och här är några fler bilder från det projektet. Det fixas och grejas och ändras och spikas och flyttas och hängs upp och tas ned jaaa ni vet hur det är när man grejar hihi........

 ..........vi har en gammal fantastisk vedkamin och lite andra mysiga annorlunda saker kring den......

 ......örtkryddor hör det Franska köket till.........

.........och gamla spritsar förståss. De ser så märkvärdiga ut på nåt sätt hahaha. Mer bilder kommer allt eftersom.
Kram på er /Ingela.

13 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Jättefina lantliga saker;) ser fram emot fler bilder!! Kram

No34 sa...

Superhäftiga spritsar!! Kram Kate

Anonym sa...

Jaa nu verkar loppisshoppingen ha kommit igång för dom flesta. Själv gör jag ett svep då och då.
Så fina spritsar du hittat.
Ha en skön kväll
AC

idémakeriet sa...

Er kök kommer vara enastående fin.
Vilka underbara saker har du hittat.
Kram Gerda

Mitt Ljuvliga Lantliv ♥ sa...

Å vad roligt att fynda en massa gamla grejer och så fint det ser ut...
Ser fram emot den 29/2 då jag får se det på riktigt.
-Vad jag ändå mer ser fram emot är inredningsresan i vår :)
Ska bli så himla kul!!

Ha en fin vecka.
Kramar Ida -Mitt Ljuvliga Lantliv-

Britt sa...

Åh, va spännande! Får verkligen försöka med en tur till värmland snart...

Jag gillar dina ljusbollar. Har ni sådana i butiken?

Kram Britt

Chokladvillan 1910 sa...

Åh, vilken fin vedkamin !!! Underbar ! ;)
Kram Anki

Källeboda lantliv sa...

Wow ! Vad fint .. Spritsarna var gulliga.. Ett tips ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Cc sa...

Härligt! Vilka fynd, det är en lycka att ramla på fynden. Kram

Unknown sa...

Åh vad roligt det låter...är också sugen på att fixa och dona =) Längtar till det färdiga resultatet av ditt franska kök. Du har underbart fina saker och älskar dina böcker =) Kram Nadja

Vitspets sa...

Såå mycket fint !
Kram Karina

www.InWhite4You.se sa...

Hej vilka roliga ideer du har. Kakspritsarna blev ju bara sä söta med spets på. Visst blir man loppisberoende när man väl börjar springa runt. Man kan inte sluta känner jsg. Vi ses väl där snart igen kanske. Ha en go helg. Kram Lena

Annica sa...

Vilken underbar kamin, är så vackert med gamla, nötta saker.
Kram Annica